Alla inlägg under juli 2012

Av Louise Granath - 31 juli 2012 22:44

Hej bloggen.
Idag har jag typ sovit as länge sen så stack jag till morfar och åt lunch sen va jag där i några timmar:)
Efter det blev det genom ridning på min bus ponny... Lite spralig och glad:) hon är en ny häst för varje dag jag rider henne! :)
Puss och godnatt!:)

Av Louise Granath - 31 juli 2012 22:44

Hej bloggen.
Idag har jag typ sovit as länge sen så stack jag till morfar och åt lunch sen va jag där i några timmar:)
Efter det blev det genom ridning på min bus ponny... Lite spralig och glad:) hon är en ny häst för varje dag jag rider henne! :)
Puss och godnatt!:)

Av Louise Granath - 30 juli 2012 20:03

Det jag gjorde va ikväll är att gråta hos Candy för jag är såå ledsen:(

Av Louise Granath - 30 juli 2012 20:00

Okej, här kommer ett inlägg som jag har svårt att skriva idag tog det slut mellan mig och A! Jag älskar honom fortfarande!:( jag har bara lust att gå och dö!

Av Louise Granath - 30 juli 2012 12:49

Skritta i skogen och tända huvudet på alla tankar om Ā och candy<3

Av Louise Granath - 30 juli 2012 11:41

Hej allihopa , idag ska jag bara ta det lungt , kanske blir någon bio eller något. Vi får väll se!<3
Bilden är från ridläger jag var på för 2 veckor sedan kanske kommer ett upplägg Om det senare!:)

Av Louise Granath - 30 juli 2012 00:53

Jag har alltid tyckt om hästar såå länge jag kan minnas!
Jag har ridit sen jag var 3-4 år på en gammal ponny som tyvärr vi tog bort:( Rossi brun liten B-ponny tyvärr ingen bild på henne:(
Efter det har jag ridit på ridskola och där red jag en till B-ponny som heter Lucas! Sedan började rida dom andra hästarna på ridskolan , och nu är jag skördar på Candy Girl som vi pratar om att köpa och samtidigt som henne har jag ridit en fjording C-ponny Heffa (eller briar som han igentligen hetter)
Just nu jobbar jag för fullt med Candy:) har verkligen kul , en häst med attityd och humör! Precis som jag såå det funkar jätte bra om ni frågar men det behövs finslipas lite grann<3

Av Louise Granath - 30 juli 2012 00:43

Okej, min dag då, första börja med att vaknade hos pappa och chillade där några timmar, sen blev det att dra till Candy som skulle lastas och köras ner till stora ridbanan och hoppas inför onsdag för då blir det Pay And Jump!:)
Men iallafall såå ville hon så klart inte bli lastad den skiten stog i ca en timme innan vi kom iväg men sen gick det bra att hoppa henne riktigt fin lite pigg men annars va det lungt men när vi skulle hem såå vägrade hon gå in igen såå vi stod där nog lika länge eller längre!! Blir tokig på henne!! Ja nu ska man sova lite och ta det lungt puss godnatt!<3

Presentation


Louise Granath
14 ÅR
Läs min blogg...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards